معلم
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید خوب اینجا جای پرسپولیسی هاست من طرفدار رئال و ایتالیا هستم اگه بخوهید درباره ی من بدانید من یک دختر فوتبالی هستم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 32626
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



دختر سرخ




سلام چند روز پیش ناظم  امد در کلاسمان و گفت معلم علوم عوض شده یک اقا ... می اید یک پسر  که یک  دفعه زنگ خورد و نتونست ادامه بده من 3 تا از دوستام جمع شدیم و گفتیم اگه خوش تیب باشه چه جوری حواسمون را جمع کنیم زنگ علوم شد یک دفعه دیدیم یک مرد پیر با کت کرم با شلوار قهوه ای پیراهن ابی اثلا تیپش منو کشته وای ما چی فکر می کردیم چی شد تازه حرف خانم ناظم این بوده کهپسرش چند سال با این اقا درس خوانده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:, :: 13:11 ::  نويسنده : یاس