درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید خوب اینجا جای پرسپولیسی هاست من طرفدار رئال و ایتالیا هستم اگه بخوهید درباره ی من بدانید من یک دختر فوتبالی هستم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 32629
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



دختر سرخ




بهداشت یار شده بودم    روز اول یکی از بچه ها نخونش بلند بود    گفتم اشکال نداره روز بهد یکی سوسیس اورد گفتم بخور ولی بچه ساندویچش را نسف کرد به من داد از اون موضوع به بعد همه بچه ها چیز های غیر ممنوع می اوردند ولی من هیچی نمیگفتم تا اخر سر من را برداشتند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, :: 17:1 ::  نويسنده : یاس