فرهنگ
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید خوب اینجا جای پرسپولیسی هاست من طرفدار رئال و ایتالیا هستم اگه بخوهید درباره ی من بدانید من یک دختر فوتبالی هستم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 32627
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



دختر سرخ




 نمی خوام بی احترامی کنم ولی توجه کردین روی بیشتر دیوار ها نوشته استقلال و کمتر نوشته پرسپولیس اول با خودم گفتم بیام با اسپری مخصوص کنارش بنویسم سوراخ اما وقتی فکر کردم دیدم این نشانه شخصیت ادم هاست وشخصیت ما پرسپولیسی ها فرهنگ داره این به این معنا نیست که استقلالی ها بی فرهنگن ولی همه جا ادم با فرهنگ و بی فرهنگ وجود دارد   



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, :: 16:52 ::  نويسنده : یاس